Om NCCs varemerke
Varemerket vårt holdes levende gjennom alt vi gjør – i møter med kundene våre, hvordan vi kommuniserer og hvordan vi utvikler og leverer prosjektene våre. Et sterkt varemerke skiller oss fra konkurrentene og skaper tillit hos både kunder og medarbeidere, samtidig som det støtter vår strategiske retning.
Vi følger kundene våre gjennom byggeprosessen, med fokus på løsningene, ikke problemene. Evnen til å utnytte den samlede kunnskapen og erfaringen vår er nøkkelen til vellykkede prosjekter – og langvarige samarbeid. Det er slik vi gjør visjoner til virkelighet.
Make it happen.
I varemerkekommunikasjonen vår beskriver vi kundeløftet med én setning og forklarer hvordan vi realiserer kundenes ideer og planer. Se filmen som forteller hvordan vi gjør nettopp det. Make it happen.
NCCs varemerke er en svært viktig ressurs for oss og som vi tar godt vare på. Derfor er det viktig for oss at alle aktiviteter der NCC er til stede og synlige (bl.a. arrangementer, reklame, sponsing osv.), er i tråd med våre retningslinjer for varemerkekommunikasjon.
Har du spørsmål om varemerket vårt eller immaterielle rettigheter, ønsker du å bruke NCC som referanse eller vil du inngå et fremtidig varemerkesamarbeid? Da kan du kontakte oss på branding@ncc.se.
NCCs visuelle identitet
Vi har utviklet en varemerkeidé og en plattform som staker ut kursen for en konsekvent varemerkekommunikasjon, gir veiledning om språkstil og angir rammene for vår visuelle identitet.
I NCCs varemerkeportal finner du retningslinjene og verktøyene som styrer all kommunikasjon av NCCs varemerke og vår visuelle identitet. Her er også våre datterselskapers varemerker presentert.
Kontakt gjerne din kontaktperson i NCC, eller send oss en e-post til branding@ncc.se for å få tilgang til NCC Brand portal og support i varemerkerelaterte spørsmål.